
Latte Café i Åbo.
Idag råkade vi sova cirka hur länge som helst trots att klockan vreds tillbaka en timma (älskar sådant). Dock tappar man ju känslan lite när telefon och dator ändrar sig själv automatiskt?! Har ju dock en gammal hederlig klocka runt









