
Update från livet med heltidsjobb.
Hallåå! Shit är helt slut i huvudet. Hade massor som jag ville skriva igår men inte riktigt tid eller ork. Att ha heltidsjobb är verkligen en helt ny grej. Och så ska det så ut resten av livet?? I guess

Hallåå! Shit är helt slut i huvudet. Hade massor som jag ville skriva igår men inte riktigt tid eller ork. Att ha heltidsjobb är verkligen en helt ny grej. Och så ska det så ut resten av livet?? I guess

Overklighetskänslorna sköljer över mig, en efter en, titt som tätt. Vågar inte riktigt tänka att det är som att vakna upp i sin dröm, för då rasar säkert något. Det brukar vara så, man måste liksom hålla band på sina

Första dagen på ett nytt jobb är alltid väldigt krävande. Alla sinnen är på till 100% och det är så mycket att ta in. Datorprogram och inloggningar, rutiner, ett kontor att navigera genom, kollegor och grupper att läsa av, att

God morgon mina vänner. Klockan är tjugo i åtta och jag sitter på spårvagnen påväg in till stan och på väg till STS-kontoret. Det är dags för första dagen på jobbet och det är alltså på STS språkresor jag ska

Kärlek kan upplevas på många sätt och ett av dem är kärleken till en nära vän! Så att jag inte fick spendera kärlekens dag med min pojkvän gjorde inte så mycket när Frost var här. Hon kom med ett litet

Det blev jag tillslut! Började dagen med att känna mig som vädret som snöregnade lite lätt. Men blev genast mer pepp när jag fick planer för kvällen, och efter ett träningspass och en endorfinkick kändes livet toppen igen. Det var

Alltså jag har klurat på vad jag ska säga när folk här i Göteborg frågar var jag bor någonstans. Ehh. Jag har alltså fram till idag svarat “ut mot Hisingen”. Mina vänner som är bekanta med staden skrattade och sa, jaha

HELLO fredag! Har ni sovit gott? Är ni taggade för helgen? Alla hjärtans dag, är ni kära och ska vara klyschigt romantiska med era pojk/flickvänner eller är ni singlar och ska se på 50shades och deppa eller bara festa järnet? Jag

Alltså kan ni gissa vad? Gissa vad som hänt? Gissa vad den här tjejen har skaffat sig? ETT JOBB! Så overkligt och obeskrivligt skönt. Jag hade intervjun min första morgon i Göteborg och det var anledningen till att jag var
Godkväll vänner! Det är sent jag vet och jag borde inte ligga här i sängen och blogga jag vet – men vill bara säga ett snabbt hej till er! Och berätta att kommentarsfältet varit urfunktion det senaste dygnet(?) men är

God morgon mina svennebananer! Och alla ni andra som inte räknas till den svenska befolkningen. Visste ni att jag till exempel har en läsare från Nya Zeeland som har följt min blogg under en längre tid och faktiskt läser trots att