
Bästa dagen.
Alltså… Åhh. Att få vakna bredvid varandra, det är det absolut bästa som finns tror jag. Så det var helt fantastiskt att få starta dagen så! Följt av hotellfrukost här på Mornington. Älskar hotellfrukostar som har öppet till längre än

Alltså… Åhh. Att få vakna bredvid varandra, det är det absolut bästa som finns tror jag. Så det var helt fantastiskt att få starta dagen så! Följt av hotellfrukost här på Mornington. Älskar hotellfrukostar som har öppet till längre än

Jösses vilken dag. Har liksom inte hunnit tänka en sekund. Har i alla fall anlänt till ett hur trevligt hotell som helst i Stockholm! På Östermalm. Min pojkvän surprise-bokade och det blev ett bibliotekshotell, det är så fint och charmigt!

Det senaste kontor jag jobbade på var ju i München, och jag har egentligen inte jämfört mitt nya kontor alls med mina tidigare – förrän idag. Idag hade nämligen STS Alpresor ordnat en liten afterski här på kvällskvisten i kontoret.

Det var en rätt bra dag idag. Allt började med att jag råkade åka hiss med grannen på en annan våning. Äldre-medelålders man som också skulle till spårvagnen. Så vi tog följe. Ja ser ni en har blivit så social

Ligger i sängen och funderar. Med datorn bredvid mig. Tänkte se på Girls men det är så mysigt att bara ligga och tänka, och blogga från mobilen, istället… Saker jag funderar på: – Vad intressant det är att se hur

“Tänk vad dina upplevelser format dig Jennifer.” Ja, visst måste det vara så, men det känns inte alltid. Det är sällan jag egentligen reflekterar över det. Så ibland slås man av sådant man upplevt och inser att det där skinnet

Okej okej, jag har ju faktiskt en tanke om vilket gym i Göteborg som jag vill signa upp hos och det är Fitness24seven. Måste givetvis testa dem först innan jag kan avgöra det, men det verkar rätt prisvärt (eller billigt

Igår var det vår. Idag sitter jag på spårvagnen och se inte var i stan vi är för dimman är så tjock. Eller så är det rutorna som immat igen, det är lite oklart. Snöar gör det i alla fall

Vilken fin dag det blev ändå. Solen kikade fram och det kan få vem som helst att liksom tina inifrån och ut. Jag och mamma gick ut i det fina vädret och promenerade en bit bort till hennes väninna. Mamma

God morgon bloggisar. Skönt med lite helgledigt från bloggen. Eller såhär, helg-ledigt från att blogga men samtidigt tid för att läsa ikapp bloggarna som jag inte alls hunnit kika på under veckan. Har varit lite stressad, for no reason, men

God morgon tröttmössor! Jag är ingen tröttmössa idag! Nyckeln till att vakna och vilja kvittra som en lärka kl 6.20 är alltså att somna 8 timmar innan det. Och det lyckades jag med igår. Måste på något sätt försöka få