
Vackert men sorgligt.
Hösten förvånar mig lite varje gång jag sticker näsan utanför dörren. Så gult gult gult, överallt. Och trots att det inte regnat särskilt mycket känns det så självklart när marken är blöt och löven ligger klistrade mot den. Himlen är








