
Löpning med pulsklocka.
Vägarna har varit snöiga och hala i flera veckor nu, för att idag ha utbyts till decimeter av slask. Mysigt. Dessutom har jag varit lat, så oerhört lat. Skyller även det på vädret, såklart. Idag såg jag solen i några

Vägarna har varit snöiga och hala i flera veckor nu, för att idag ha utbyts till decimeter av slask. Mysigt. Dessutom har jag varit lat, så oerhört lat. Skyller även det på vädret, såklart. Idag såg jag solen i några

Mor min är så söt ibland. Hon brukar engagera sig lite i mitt jobbsökande. Ni kanske minns när jag berättade om gången hon kritiserade min cv-bild? Det var dock ett missförstånd, ett roligt sådant. Idag skrev mamma och berättade att

Här sitter jag ihopkurad i min bfs Fjällräven-skjorta och halsdduk för att det är så kallt. Samtidigt dricker jag en smoothie som skulle vara perfekt för den heta sommardagen snarare än den här ruggiga januari-månaden. Det bara fortsätter snöa här?!!
Jag fick ett mail igår från en tjej som går på högskolan i Jönköping där jag pluggade. Hon blir klar till sommaren och skrev till mig “Börjar få lite panik över vad jag ska göra. Tänkte om du har några tips
Godmorgon rumpnissar. Sovit gott? Jag har varit vaken två timmar redan *gnuggar ögonen*. Känner mig lite sömnig trots god sömn. Tänker på de stackrarna som lever på omrking 6 timmars sömn varje natt… Jag är upp tidigt för jag är

Igår hände det igen. Finland levde upp till nya höjder av besvikelse. Jag trodde liksom inte det kunde bli värre än en finsk lucia? Men det var innan jag hade mött den finska SEMLAN. Nu kommer ni säga att det

Mitt älskade lilla finska mumintroll fyller alltså år idag! 27 år kan jag avslöja att han fyller. Och vad ger man då i födelsedagspresent till sin pojkvän? Se fler tips på födelsedagspresent till pojkvän i slutet av inlägget! Mumins födelsedag Jag

HEJ! Kände lite stress över bloggen och att jag måste blogga idag eller i alla fall boooorde men sen tänkte jag: nej vad dumt – här ska skrivas med lust och passion! Vill också så gärna svara på era kommentarer

Hej små potatisar (även om det inte är sånna chips jag tänkte prata om utan grönkålschips, men ändå). Det var tyst på bloggen igår, hade ett social-media-BREAKDOWN. Inte tekniskt utan psykiskt, vi kan prata om det i ett annat inlägg,

Omg! Vill. aldrig. mer. plugga. i. hela. mitt. liv. Så kände jag idag, ikväll. Känner just nu. Kämpade mig igenom sista uppgiften och ville gråta, som en treåring. Åh, kom igen, vi har alla sådana stunder? Inte? Övertalade min pojkvän