
Snapshots från helgen.
I fredagskväll körde vi in ett majestätiskt Stockholm, i solnedgång. Checkade in på hotellet. Tog en takeaway sallad och somnade ganska snabbt. På lördagmorgon körde vi igång med ledarträningen för sommarens språkreseledare för STS. Efter en möms









