
Mätt på bloggen.
Hej gullenosar. Här är jag i jobbhissen. Slutade precis och är påväg mot Allum igen för att förhandla mig till en rabatt på ett köp jag gjorde igår samt hämta ut jeansen. Är lite rädd att de ska ha

Hej gullenosar. Här är jag i jobbhissen. Slutade precis och är påväg mot Allum igen för att förhandla mig till en rabatt på ett köp jag gjorde igår samt hämta ut jeansen. Är lite rädd att de ska ha

Idag har inte varit ett dag i sparandets tecken. Jag har lagt mer pengar på kläder än vad jag gjort på ett helt år, känns det som. Det är väl inte riktigt sant för SÅ mycket har jag inte köpt,

Som jag berättade i torsdags var jag tillsammans med min moster på ett mode slash fashion-event. Fick en inbjudan på mailen för ett par veckor sedan och jag tänker alltid åh vad kul! och bara hänger på! Så vi

Uppe med tuppen även idag! Solen skiner men luften är kall och jag tog den somriga jackan i alla fall. Är pepp på den här dagen i alla fall! Vi sa det igår, att det kommer kännas så lyxigt att

Fint att vakna upp på ett hotell. I sin “egen” stad. Bredvid sin moster. Och att starta dagen med hotellfrukost. Och fortsatt fint att promenera ner längs avenyn och vara framme på jobbet efter fem minuter. Skulle kunna ha

Halloj! Åh hörni jag var på zumba igår och vad härligt det var! Både svettigt och bra träning för benen, men framför allt skönt för psyket. Bästa att ha med sig en macka hemifrån och kunna äta efter gymmet.

Våren 2011 inredde jag min första lägenhet som var en studentlägenhet med ganska begränsat utrymme. Jag minns att jag verkligen älskade det, att ha ett eget hem och den var faktiskt väldigt mysig min lägenhet. Nu har jag varit på vift

Vet ni hur tidigt det blir ljust nu? 4.30!! Om jag inte drar ner mina persienner (vilket jag för det mesta inte gör) så vaknar jag strax innan fem och är säker på att der är dags att gå upp.
När man inte har dem så längtar man efter dem och när man är mitt uppe i det drömmer man om friheten. Jag pratar om det här vardagslivet och rutinerna som skapas automatiskt eller på egen önskan. Det måste ligga
Läs också: varför jag tycker Natural Cycles är bra. En het debatt på senaste tiden har varit det här med hur bra det egentligen är att äta p-piller och stoppa i sig massor av hormoner på ett mer eller mindre onaturligt

Halloj på er och ett senare än vanligt GOD MORGON! Orkade inte åka hem igår så sov över hos mamsen. Då får man passa på med en stor och god frukost… Efter en intensiv helg bestämde jag mig för

Vi har haft många äventyr jag och pappsen. De som toppar listan är resan på Island för många år sedan tillsammans med två alp-turer under förra året. Min pappa kartläsarn! Som älskar att bestiga berg och blicka ut