Såhär är det att känna sig ensam.
Regnet smattrar utanför. Höstregnet. Och jag vet jag vet att jag har det så så så bra. En mamma, en pappa, en bror, en pojkvän (som jag äntligen är sambo med!). Mormor och farmor. Moster, kusinerna. De 5 bästisarna som









