
En avslappnad finsk fest.
Vi var rätt trötta efter IKEA och lite monterande. Men tog på partystassen (nåja, knappt, men något lite snyggare) och begav oss till husfesten där två födesldagsbarn ordnat så fint. Det var en väldigt fin kväll när vi åkte dit









