
Go and love yourself.
Godmorgon stjärnor! Idag börjar jag dagen med att åka till finska Skatteverket, Vero som det heter här. Ska försöka registrera mig på riktigt och alltså flytta hit även på pappret. Som tillfällig “arbetare” får man nämligen skatta 35% på lönen








