
Ingen vinter så vacker som vintern i norr.
Guuuud. När vi vaknade på tåget i morse och drog upp gardinerna var det fantastiskt vackert. Och utanför farmor också… Vi hann ta en dusch efter den långa resan innan vi skulle iväg till Kalix på 80-årskalas! Pappas moster fyllde








