
Ungefär så såg de sista dagarna i Finland ut. Jag är tillbaka i Göteborg nu lite tillfälligt. Men är väldigt nöjd med veckan i Helsingfors, en perfekt första semester-vecka om man kan få kalla det så. I fredags hängde vi

Den här staden fortsätter imponera på mig, som ni förstår. Många tycker Finland känns himla trist, men jag har ju lite smått förälskat mig i landet. Och vad kan man egentligen göra i Helsingfors? Jo, här händer rätt mycket. Särskilt

I november besökte jag Teurastamo i Helsingfors för första gången. Det är ett gammalt slakthus där flertalet restauranger finns idag och lokalerna är så häftiga! I november var det dock ganska lugnt, eller dött rättare sagt, jämfört med hur atmosfären

Hej o hopp vänner. Som vanligt lite dålig på att blogga när jag befinner mig i min pojkväns sällskap igen efter en längre tid ifrån varandra. Så vad har hänt sedan sist? Landade i Helsingfors i fredagskväll och blev bemött

Fredag. Kväll. Så himla trött. Fick jättegod mat hos mami innan de körde mig till flyget. Fick så god mat igår också när pappsen bjöd på middag här i Göteborg, brgrs, som de kallade sina burgare på Holy Cow. Så

Så himla märkligt. Att bara säga hejdå och gå. Jobbat ihop så intensivt hela våren och så bara plötsligt är det över. Mina tankar har varit cirka 80% jobb i sex månader och nu ska alla dessa tankar inte tänkas

För sex månader sen flyttade jag till Göteborg, staden som jag redan då ansåg vara mitt andra hem trots att jag egentligen aldrig hade bott där. Dagen efter var jag på arbetsintervju på STS, livet och ödet var på min

Allting skakade igår. Literally alltså. Och det är lite exciting att känna marken vibrera under fötterna. Jag gick ut och kollade i fönstrena, ingenting där. Fick en väldigt skum känsla. Min fantasi drog iväg, var övertygad om att någon skulle
Här är vi. Inte på någon strand, ännu, i och för sig. Så kanske bikini body 2015 passar bättre. Och vi ser precis ut som vi gjorde i december. Det handlar liksom inte om att träna eller oroa sig inför