
Mycket om Stockholm sedan mina dagar där. Men det blir så när det finns så mycket bra och fint att berätta om! På så sätt kan jag känna att visst skulle det vara trevligt att bo i Stockholm minsann. Men just nu

Hej på er! Lunch på kontoret och jag var den enda som hade med mig mat idag så kan lika gärna passa på att blogga här på lunchrasten i min ensamhet. Såhär såg jag ut när jag skulle till jobbet
Det kanske inte bara är jag men det känns som att jag fortfarande befinner mig i den här åldern där man försöker hitta sin plats i världen. Vem är jag? Vad står jag för? Vilka är min prioriterade värderingar? Vilka frågor

Ibland bubblar inspiration över inom mig. Ungefär så var det igår. Jag har massvis av idéer jag vill göra och det enda problemet är egentligen att inte tiden räcker till. Jag skrev ner allt på en lista och tänkte perfekt att ha

God morgon onsdag! Jag studsade nästan upp i morse när klockan ringde. Vilket i mitt fall betyder att jag 1. Inte snoozade och 2. gick upp redan efter 7 minuter. 7 minuter tog det att kolla mail, snaps och svara

Jag vill tipsa alla er som bor i Stockholm, eller är på besök, om ett (för mig) nytt café som Hjalmar introducerade mig för under min vistelse i staden under helgen. Och caféet jag alltså varmt kan rekommendera är café Pascal precis intill

Var fint att få flyga “hem”. Hem till Finland. Känns absolut inte så ännu. Eller kanske lite. Jag är van att anpassa mig snabbt. Så lyckligt lottad att jag har så många platser att kalla för hemma. Solen kom

Hallå och god morgon söndag. Regnet singlade ner över staden både igår och idag. Men det gjorde faktiskt inte så mycket, varken igår (perfekt för att hänga på Fotografiska) eller idag (perfekt för att ta det lugnt framför Nyhetsmorgon). Vi

Det här var det hotell vi bodde på nu i Stockholm mellan mässdagarna: Hotel Drottning Kristina. Det ligger på Birger Jarlsgatan precis vid Stureplan. Ganska bra läge när man besöker staden för en kortare stund. Vill faktiskt ge dem credd

Fredagskväll. Gud vad skönt. Sett ut såhär två dagar i sträck. Fast med lite större leende på läpparna. Och mässan var riktigt kul! Vimlade av entreprenörer och spännande företag. Jag är fylld av positiv energi men såå trött, särskilt