Första lektionen i finska.
Igår hände det, igår började jag på min finska kurs här i Helsingfors på Aalto Universitet (det öppna universitet där alla kan anmäla sig till kurser)! Första kursen, Finnish 1A, är en kvällskurs under 6 veckor. Vi ses varje tisdag







