
Ångestlördag i ett vintrigt Helsingfors.
Lördagen var en typiskt vacker vinterlördag – hur nu en sådan egentligen ser ut? Temperaturen hade stigit ett gäng grader och det var ljummet att gå ut i endast typ minus tre istället för minus tio. Det är fint med snön, när










