
Rusningstrafik.
God morgon. Sitter i bilen påväg till jobbet, sov över hos moster och kusinerna igår så då får man skjuts på morgonen! Blir dock lite yr av att blogga och åka i den här rusningstrafiken – gasa bromsa gasa bromsa…

God morgon. Sitter i bilen påväg till jobbet, sov över hos moster och kusinerna igår så då får man skjuts på morgonen! Blir dock lite yr av att blogga och åka i den här rusningstrafiken – gasa bromsa gasa bromsa…

Det finns en plats på denna jord som är så långt bort och underbart. En plats jag älskar att minnas tillbaka till. En plats jag tänker att om allting går åt helvete en dag, då är det just dit jag

Chefen kom med klubbor. Solen lyste. Alkoholfri mojito på Heaven23. Bror min! Pappsen! Och så stans bästa räkmacka med bästa utsikten, på heaven23 det också alltså. Hade en riktigt bra dag på jobbet.

Och det var ju trevligt! Tycker stämningen på STS är så härlig, det märks att folk älskar vad de gör och är passionerade över det. Vårt rymdtema var väldigt framtidstänkande och nu satsar vi på att erbjuda språkresor till Månen

Godmorgon bönor. Idag vaknar vi upp på Hisingen med solsken och ännu en skottlossning son skedde igårkväll. Området jag förra helgen traskade igenom och tyckte kändes sjukt nice, lite “här vill jag bo”-feeling. Naturligtvis känner man sig inte trygg när

Jag berättade ju om den finska påsken häromdagen, men jag har fortfarande inte hunnit berätta om allt jag gjorde under min påskhelgen i Finland. Tog lite blogg-ledigt där borta och då får allting komma såhär i efterhand! På påskaftonen vaknade vi
Det slår aldrig fel. Om jag peppar för en bra dag, inträffar motsatsen. Om jag gråter över att mitt liv är tråkigt, händer plötsligt massor av roliga grejer. Om jag har ångest över att jag inte tränat ordentligt, springer jag

Jag har sett lite påskfiranden i olika flöden på internet idag och vet inte riktigt vilka traditioner som firar påsk den här helgen? Men uppenbarligen någon! Vi firade i alla fall påsk förra helgen och jag fick äran att göra

Jag älskar att det är vår! Och detta mest pga. att jag saknat att ha på mig kjol. Visst visst, man kan ha kjol på vintern (bara fler lager med strumpbyxor) men när jag åkte till Finland tog jag endast

Tog på träningskläder och mina nyaste och skönaste skor och promenerade 7 km in till stan. Och det är så mycket vår idag alltså! Hade tänkt shoppa träningskläder men kände inte alls för det (surprise) så tog en kaffe