Jennifer sandström

fitnessfighten dag 2

Har avklarat dag 2 utan problem. Visserligen lite enklare med tanke på att träningen inte varit ett alternativ med min förkylning. Men jag deppar inte över det, utan ser det här som ett ypperligt tillfälle till att börja med att få ordning på kostvanorna! Det bästa med fitnessfighten är att det inte är någon diet, utan det är helt vanlig mat i rimliga mängder!

Så dagens matintag har sett ut såhär: (lite konstigt eftersom jag åt frukost kl 11…)
Frukost: Lättfil, hemmagjord müsli och blåbär. Två kokta ägg (utan gulorna). Och lite gurka och paprika!
Mellanmål 1: Minikeso, lättkesella, hallon och granatäpple.

20120603-001253.jpg
Mellanmål 2: (istället för lunch) två falurågrutsskivor med kalkon, paprika och gurka!
Middag: grillad entrecote med klyftpotatis, tzatziki på kesella och broccoli!

20120603-001302.jpg
Kvällsmellis: “glass” i form av kesella, en vispad äggvita, citronskal och varma hallon till. Var väl sådär ärligt talat, jag har lite svårt för citronsmaken, haha. Men ett sjukt bra substitut till annat onyttigt mumsigt.

FÖLJ:

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Vill du tips inom marknadsföring & SEO?

Varannan vecka delar jag med mig av nya spaningar, tips inom marknadsföring och SEO, samt tankar som företagare. Gör som 1000+ andra och prenumerera: