• fitnessfighten dag 2

    Har avklarat dag 2 utan problem. Visserligen lite enklare med tanke på att träningen inte varit ett alternativ med min förkylning. Men jag deppar inte över det, utan ser det här som ett ypperligt tillfälle till att börja med att få ordning på kostvanorna! Det bästa med fitnessfighten är att det inte är någon diet, utan det är helt vanlig mat i rimliga mängder!

    Så dagens matintag har sett ut såhär: (lite konstigt eftersom jag åt frukost kl 11…)
    Frukost: Lättfil, hemmagjord müsli och blåbär. Två kokta ägg (utan gulorna). Och lite gurka och paprika!
    Mellanmål 1: Minikeso, lättkesella, hallon och granatäpple.

    20120603-001253.jpg
    Mellanmål 2: (istället för lunch) två falurågrutsskivor med kalkon, paprika och gurka!
    Middag: grillad entrecote med klyftpotatis, tzatziki på kesella och broccoli!

    20120603-001302.jpg
    Kvällsmellis: ”glass” i form av kesella, en vispad äggvita, citronskal och varma hallon till. Var väl sådär ärligt talat, jag har lite svårt för citronsmaken, haha. Men ett sjukt bra substitut till annat onyttigt mumsigt.

    Följ:
    Jennifer Sandström
    Jennifer Sandström

    En personlig blogg om resor, företagande, marknadsföring, skrivande, böcker, foto och annat som rör vardagen i Helsingfors (ibland i Gällivare och Göteborg) och på resande fot.

    2 Kommentarer

    1. 3 juni, 2012 / 08:20

      Mellisen såg supersmarrig ut! Kul att följa fitnessfighten

    2. 3 juni, 2012 / 18:24

      mm vilken god middag!:)

    Lämna ett svar

    E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

    Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.


    Söker du efter något?